poniedziałek, 2 grudnia 2013

Weekend 29.11 - 1.12.2013 r.

Witam Was moje Kochane! :* / moi Kochani! ;)

Co u Was? U mnie wszystko okej :) 30.09 byłem z Bratem Michałem :* u Dziadka :* (obchodził Imieniny). Później pojechaliśmy na zabawę Andrzejkową do klubu "Zachęta" >:D Było bardzo fajnie :) Zobaczyłem się ze znajomymi, poznałem wiele interesujących osób. 
Imprezę zaliczam do udanych ;)

 A 1.12 od późnego rana byłem w Nowej Hucie u Babci :* i Dziadka :* Byłem z Babcią :* na krótkim spacerze po osiedlu Krakowiaków. Było chłodno, ale nie zmarzłem :) Doszliśmy do czołgu 137 :) Po spacerze zjadłem pyszny obiad (z deserem).

 Widok od Dziadka :*

 Czas rozpocząć zabawę :D
 taniec z Alicją :*




 zdrówko! ;)

 time of the dance! ;)

---------------------------------------------------------------------------------

na spacerze z Babcią :*
 na pomocy drogowej ;)
 Babcia :*
 pod prysznicem ze smoczycą :D
 przy czołgu
 Babcia :*
 deser (po spacerze) :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz